Immer bestens informiert: Mail ins Studio Facebook Twitter

|

Impressum

|

Datenschutz

|

kontakt@mundartradio.de

|

schwäbische Texte

kennsch au a schbrichle?

... nô schreib m'rs - i veröffendlich's nô dô

schick's eifach an  Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!  


... und am 8.Tag erschuf Gott die Dialekte.
Alle Völkchen waren glücklich.
Der Berliner sagte: "Icke hab´enn wahnsinnsn Dialekt, wa?"
Der Hanseate sagte: "Moin Dialekt ist dufte, ne!"
Der Kölner sagte: "Hey, du Jeck, mit Kölsch feiert man Karneval!"
Der Hesse sagte: "Babbel net, di Hessa babbeln des best Hochdeutsch!"
Der Sachse sagte: "Ja nu freilisch is äs Sächschis klosse!"
Nur für den Schwaben war kein Dialekt übrig.
Da wurde der Schwabe traurig......
Irgendwann sagte dann Gott: "Was solls, no schwedscht hald wi i, Kerle"


Alder, dir du i drfür

Wenn du mein Riesal, Maul nensch, schla i dir eine and Gosch na


sagt dr schwob zom hochdeitscha:
"gang ond hol amol oi oi!"
dr hochdeitsche em lada:
"ich hätte gerne ein oi-oi."


 Standardantwort, wenns an der Tür klingelt: Mr kaufet nix!


Wenn no elle so wärat, wie du sei sottsch...


Hald dei Labb, dei Gsälz-verschmierte!"


"i han duscht."
"was duscht? hosch jetzt duscht odr duscht?"
"ich han geduscht."
"ajo"


"Ma ka et älles, ma ka koin Furz auf a Brettle nagla."


Geschtändnis

I schwätz gern schwäbisch,
weil mr do halt so manches Oausschprechliche saga ka, ohne `s ausschprecha z`mießa.
Des kommt mr entgega.
Vrdruckt wia`ne be.


Heimliche Liebe

I hon a geheimes Vrhältnis mit meinra Muattrschproch.
Koiner ka`s höra, koiner ka`s merka, wenner mi net a weng nähers kennt.
Ond selbscht dann no dät `s koiner vrmuata, dass des, was e do vor me nagosch, oft meine intimschte Gedanka send.


Selbschterkenntnis

Manche Fraua send wia Menner, dia ka nex omschmeissa.
Dia schtandat na ond hauat auf dr Disch ond zoiget älle mo `s langgoht.
Bei mir isch des au so ähnlich.
I rasier mr jeden Dag meine Hoor auf de Zäh. 


Em Hennaschtall

Em Hennaschtall send Henna denna,
dr Gockeler ischt hussa.
Ab´r seine Henna denna
saget, er ischt dussa.

Goht er nei, noch ischt´r denna,
ond er sait: "Jetzt bene henna."
Ond er froget seine Henna:
"Send au alle Henna henna?"

Dass alle Henna Henna send,
ischt eigentlich ganz klar,
es send jo koine Goissa.
Dr Gockeler will bloß wissa,
ob alle Henna em Hennaschtall henna,
also hennane Henna send,
im Gegasatz zo dussane Henna,
wo it henna send.

Jetzt, Gockeler, wo denna send,
send, vo de Henna, wo denna send
aus gseha, au henna.
Se bleibat ab´r Gockeler,
so wia wenn se dussa wärat.

Grad so isch as bei Henna,
wo henna send: wenn dia nausgand,
no bleibat se Henna,
send ab´r nemme henna,
weil se jetzt dussa send.

Ond wenn so an Gockeler nausgoht,
no ischt er dussa für dia Henna,
wo denna send, ab´r hussa
für dia Henna, wo dussa send.

Ond je nochdem, ob er dinna ischt
od´r dussa, send für ihn
d´Henna henna od´r denna,
od´r dussa od´r hussa.

Ab´r des Gschäft,
wo er mitene macht,
des hot´r hussa,
egal, ob denna od´r dussa.

schwäbische Veranstaltungen

Mo Di Mi Do Fr Sa So
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

News-Blättle

Erhalten

Anmeldung Hitparade